top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Review! | W7 Sily smooth Shades of grey palette

Hoi iedereen!

Vandaag heb ik weer een review artikel voor jullie! Allereerst: ik heb me rot gezocht naar de productinformatie van w7 zelf, maar kon deze nergens vinden! Dat betekend dus gewoon naar mijn eigen mening schrijven. Wel een beetje jammer, ik had graag een beschrijving gezien van het product!

Allereerst vind ik de verpakking gewéldig! En ik ben het soort mens dat op mooie verpakkingen valt, dus dat is zeker weten een pluspunt. De verpakking ziet er onwijs chic uit. Het stuk waar de ogenschaduws in 'liggen' is het weerspiegelend goud, wat je dus ook eventueel nog als spiegel zou kunnen gebruiken. De bovenkant is van doorschijnend plastic met het logo. Verpakking heeft alvast mijn stem! Het zijn 4 gepofte ogenschaduws van 1 gram per stuk. Daarbij zit nog een sponsapplicator in het palette. Op de achterkant van het palette kun je de naam vinden en daaronder een hele lijst met de ingrediënten.

Dan is het tijd voor swatches! Want, zijn de kleuren net zo mooi gepigmenteerd als ze eruitzien? Dat is de vraag!

Wauw! Deze strepen heb ik met 1 keer vegen kunnen maken. Ik ben echt onwijs onder de indruk! Prachtige kleuren waar je waarschijnlijk prachtige looks mee kunt maken. Mijn handen jeuken, so lets begin!

  • De highlighter in de binnenste ooghoek

  • Lichtgrijze kleur over het gehele ooglid

  • Donkerdere kleur over de helft van het ooglid

  • Donkerste kleur in de arcadeboog

Ook op het ooglid vind ik de ogenschaduws práchtig! De 4 kleuren vormen samen een prachtige combinatie voor verschillende ooglooks, maar met dezelfde prachtige kwaliteit. Echt, ik ben enorm te spreken over dit palette! Wauw! Voor zo'n budget product, is de kwaliteit super. Als ik niet zou weten dat hij bij de echte budget producten hoort, had ik hem zeker bij L'Oreal geschat. Wat een super palette! Ik ben helemaal tevreden.

De eindconclusie is dus: laten we met zn alle naar de op=op voordeelshop rennen en dit prachtige product van W7 halen. Ik ben er zo niet normaal tevreden over dat hij nu bij mijn everyday ogenschaduws ligt. De verpakking, de kleuren, de pigmentatie, de compactheid, het prijsje, alles maakt me gelukkig! Dus een dikke duim omhoog voor het W7 silky smooth shades of grey palette!

Bedankt voor het lezen! Wat is jouw favoriete kleine budget palette?

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page