top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Liquid lipsticks Max & More | Review

Hoi iedereen!

Het is weer tijd voor een leuke review! En deze keer over een merk dat zó budget is, dat het soms bijna ongelovelijk lijkt. Ik heb het over Max & More, het huismerk van de Action!

Ik liep door de Action en zoals altijd móést ik even bij de make up kijken. De nieuwe producten heb ik - HELAAS - nogsteeds niet allemaal gevonden, maar deze liquid lipsticks komen volgensmij wel uit de nieuwe make up lijn van Max & More. Ik smeet ze in m'n mandje, onder het mom van 'voor mijn blog', graaide nogmeer bij elkaar en liep verder. Tja..

De liquid lipsticks zijn helemaal in. Het zijn eigenlijk lipglossjes met de pigmentatie van een lipstick. Ze hebben nog wat meer specificaties, maar dit is toch wel de belangrijkste. Maar de grote vraag, is het Max & More gelukt om aan deze hippe trend mee te doen en een goed product in de schappen te leggen? Of is het eigenlijk gewoon een flop? Ik ben reuze benieuwd!

De liquid lipsticks komen in pakjes van 2. Beetje onhandig vind ik zelf, want het zou zomaar kunnen gebeuren dat je de ene kleur niet mooi vind en de ander prachtig. Moet je de 'lelijke' dan maar ongebruikt in de prullenbak smijten? Nee, ik vind dat niet handig. De verpakking is gewoontjes, in een doosje. Je kunt ze dus ook niet swatchen in de winkel. Óók niet echt handig, maar ach, voor die paar cent, wat heb je te verliezen. Ik heb gekozen voor kleur 01 Raspberry en 15 Sweet Pink. De verpakking van de glossjes zelf vind ik er wat goedkoop uitzien. Als je ze zachtjes tegen elkaar tikst hoor je ook overduidelijk een hard geluid, alsof je twee knikkers tegen elkaar aanslaat.

Dan tijd voor swatshes! Ik moet zeggen, ze zien er mooi uit. Na 1x met de applicator over mijn arm te zijn gegaan, heb ik al een mooie kleur. De pigmentatie ziet er mooi uit en ik ben gewoon een beetje verbaasd. Dus Action: good job, maar je bent er nog niet. Laten we eens kijken hoe de kleuren er op de lippen uitzien!

Jongens, ik zal eerlijk zijn. ik vind ze op de lippen spuuglelijk. De camera verdoezeld het bij de eerste kleur nog een beetje, maar ze brengen werkelijk waar afschuwelijk aan. Heel hard en streperig. Ze verdelen niet mooi, ze vlekken, geven enorm af en het product glijdt als het waren over je lippen, zo vloeibaar, vet en glad zijn ze. Het product voelt niet fijn aan op de lippen, het is alsof je boter op je lippen heb gesmeerd. Bij de laatste heb ik het werkelijkwaar zo goed mogelijk verdeeld, maar zodra je je lippen beweegd gaat al het product op je lippen naar de bovenkant van je lip.

Zo zo jammer, ik had goede hoop. Maar helaas Action, ik vind dit geen goed product en kan hem dan ook niet aanraden.

Een negatieve review, best jammer maar ik vind dat ik toch echt eerlijk moet zijn. Dus helaas, ik ben niet positief over dit product.

Dankjulliewel voor het lezen en tot de volgende keer!♡

Liefs, Julia

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page