top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Fijne jaarwisseling!

Hallo lieve iedereen!

Vandaag is het oudjaarsavond. Tijd voor oliebollen, appelflappen en vuurwerk! Ik wil jullie doormiddel van dit bericht bedanken en een fijne jaarwisseling wensen!

Ik heb veel twijfels gehad. Om te beginnen met bloggen, om te beginnen met YouTube. Ik weet nog dat ik vroeger filmpjes maakte voor mezelf, of in de webcam van de laptop. Ooit heb ik ook gezegd tegen een vriendin: '' Ik wil beautyblogger worden.'' En dat zij heel simpel antwoordde ''Dan doe je dat toch gewoon''. Twijfel twijfel. In juni 2015 had ik de moed verzameld om mijn eerste (verschrikkelijke :P ) video te maken & te uploaden. Ik had welgeteld 1 abbonee en dat was ikzelf. Toen heb ik mijn kanaal weer laten verstoffen en 31 oktober uploadde ik mijn 2de video. Inmiddels zag ik in dat ik mijn 1ste video niet om áán te zien was en verwijderde ik die weer. Nu heb ik helemaal mijn plezier in het filmpjes maken gevonden. Dus na mijn 3de video besloot ik ook te gaan bloggen. Ik maakte mijn eerste blog, www.julia-s8.webnode.nl en begon daar wat artikeltjes te maken. Ik merkte algauw dat webnode mij niet kon bieden wat ik wou voor mijn blog en dus besloot ik te verhuizen naar wix.com. Of ik hier blijf, geen idee. Misschien stap ik over naar wordpress. Wanneer ik dát doe, koop ik gelijk mijn eigen domijn. Waarom? Ik vind wordpress in een website link zo lang haha. Dus als ik overstap naar wordpress, word mijn nieuwe domein JUULZ.nl ofzo, maar we zien wel wat 2016 gaat brengen! Ik heb in iedergeval helemaal mijn plekje gevonden in het bloggen en filmen. Ik kan mijn creativiteit kwijt in mijn blogposts. Mijn passie voor make-up, haar, mode en kletsen. En ook in mijn filmpjes kan ik enorm veel creativiteit kwijt. Ik kan gezellig kletsen en doen wat ik leuk vind. Ik kan dagen uit mijn even filmen, eerste indruk videos, eigenlijk gewoon alles wat ik zou willen.

Ik heb dit jaar leuke en minder leuke dingen meegemaakt. Maar ik ben ontzettend blij en dankbaar voor alle leuke dingen die ik heb mogen meemaken. Bij de paardjes, op school. Mijn eindmusical van groep 8, mijn afscheid, mijn nieuwe start op school, prachtige momenten met de paarden, mooie cijfers, de start van mijn blog & YouTube kanaal, voor enorm veel andere prachtige dingen. Dus hierbij, DANKJEWEL! En tot een nieuw, prachtig, spetterend, bloggerig, youtuberig, paardig, mooi jaar.

Dag 2015, Hello 2016!

Dikke dikke kus, JUUL

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page