top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Groene primer? || ETOS Review

Hoi iedereen!

Vandaag heb ik eindelijk weer een review voor jullie! Laatst kreeg ik van mijn zus wat make up producten. Ik heb ze bekeken en vervolgens in mijn make up tafel gedumpt. Onder het mom van: dat komt nog wel. Nu wou ik laatst een review maken, maar waarover? En toen vond ik de producten weer, waaronder deze knalgroene primer van de Etos!

Mijn eerste indruk is vrij positief. Ik vind het altijd moeilijk om mijn eerste indruk te bepalen, maar hij is positief. De primer ziet er wel enorm groen uit. Ook staat er nergens op de verpakking de lijst met ingrediënten, dat vind ik een beetje jammer. Net alsof je niet mag weten wat er in de primer zit. Achterop het flesje staat wel een hele lap tekst waar de primer voor is. Dit staat er:

'' Deze primer neutraliseert roodheid inde huid en laat de huid er ongelovelijk glad uitzien. De primer vervaagt oneffenheden en geeft een geëgaliseerde look. De primer is los te gebruiken, na de dagcreme, maar vormt ook een goede basis voor de foundation. Vrij van conserveringsmiddelen en parfum, met vitamine E.''

Heel veel beloftes, maar ik ben benieuwd of de primer deze ook waar gaat maken. Ik bedoel, een groene primer dragen zonder iets eroverheen? Ik ben benieuwd!

Eerste indruk is groen. Heel heel erg groen. Het lijkt wel of ik een blauwe plek op mijn hand heb! Ook voelt hij heel dik aan, soms zelfs een beetje korrelig. Als hij ook zo op het gezicht aanvoelt en eruit ziet is het voor mij een no go. Dus eerste indruk echt van het product, meh, ik weet het niet.

Zo ziet mijn huid eruit zonder make up of iets. Ik heb niet echt last van pukkeltjes, puistjes, roodheden of oneffenheden maar zoals je kunt zien zijn mijn wangen wel aan de rode kant.

En de primer aangestipt op mijn huid. Nogmaals, ik vind hem erg groen. Maar ik ben benieuwd!

Nou, zoals je op deze foto kunt zien blijft de primer erg groen. Ik heb enorm mijn best gedaan om de primer goed te verdelen, goed in te blenden maar hij blijft groen, helaas. Ik vind hem óók op het zicht korrelig en dik aanvoelen. Niet heel prettig dus. Ik zou hem dan ook never nooit zo op het gezicht dragen, zonder iets eroverheen. Tenzij ik als aliën door het leven zou willen. Dus ik breng er ook nog mijn foundation over aan. De Catrice NUDE illusion, daar ben ik wel heel tevreden over!

En dit is het uiteindelijk met concealer en foundation over de primer heen. Het groene is niet meer te zien, maar mijn roodheden nog wel. Mijn huid lijkt heel egaal, maar dat heb ik ook zonder deze primer. Dit komt gewooon door mijn foundation. En het leek ook wel of mijn foundation aan het eind van de dag verdwenen was van mijn huid. Het was gewoon weg! En dit gebeurt normaal NOOIT. Dus jongens, ik vind deze primer een totale FLOP!

XoXo Juul

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page