top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Leeftijd? | #Even kletsen

Hoi iedereen!

Aangezien ik het ontzettend druk heb, zowel met de website & YouTube als met school en de paarden. Vandaag ga ik dus even met jullie kletsen over vanalles en nogwat!

Het allereerste is mijn leeftijd. Ik ben 'nog maar' 12 jaar oud en zit in HAVO 1. Helaas merk ik dat ik vaak minder serieus word genomen door mensen. Dat begrijp ik natuurlijk, ik bedoel, ik zou ook een leeftijds check doen. Maar het is niet dat ik niet serieus kan schrijven over bepaalde onderwerpen of verantwoord met spullen kan omgaan. Nogmaals ik begrijp het, maar dat betekend niet dat ik het leuk moet vinden, toch?

Nou oke, na dat heb ik natuurlijk ook nog heel wat léuke dingen op de planning staan voor mijn kanaal én blog! Ik zal iedere maandag vloggen en iedere dinsdag die vlog online zetten. Iedere zaterdag zal een leuke video onlie komen op mijn kanaal en tussendoor nog extra video's, mocht ik die hebben. Ik heb voor mijn blog heel wat leuke nieuwe ideetjes. Iedere woensdag zal er een artikel online komen. Dit kan over alles zijn. Ergens in de kerstvakantie zal ik ook een dagje gaan beautyshoppen, natuurlijk komt daar een vlog van maar dat betekend ook review party! Ik zal 1x per week een Outfit Of The Day (OOTD) plaatsen op mijn blog en ik wil voor YouTube video's gaan opnemen over uiteenlopende onderwerpen. Covers, DIY'S, Tutorials, eerste indruk video's, reviews, kletsvideo's, favorieten, vlogs, en natuurlijke alle creatieve en originele onderwerpen die in me opkomen. Dat zijn de planningen voor komende dagen, weken, maanden en misschien zelfs jaren. Doen waar ik plezier in heb en hopelijk ook nog een beetje meegeven aan jullie♡.

Meer heb ik eigenlijk niet aan jullie te melden. Als je m'n blog leest, moet je weten dat ik je ontzettend dankbaar ben en ik hoop dat we nog een tijdje samen mogen doorbrengen.

Doeidoei lieve mensen♡

Kusjes, Julia♡♡

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page