top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Miss Sporty So Matte Coverstick || Review

Hoi iedereen!

Vandaag weer een review! Ik kreeg een paar weken terug een leuk pakketje binnen van Miss Sporty met producten uit de MATTE ABOUT YOU lijn. Super leuk, want ik ben dol op mat. Komt dat even goed uit! Ik ben in ieder geval benieuwd. Vandaag testen we de So Matte Coverstick in kleur #001 Light. Je hebt 2 kleuren, #001 Light en #002 Medium. Hij belooft de donkere kringen, pukkeltjes en rode vlekjes te verbergen en een matte finish te hebben. Ik vind het jammer dat er maar 2 kleuren zijn, dat maakt het vrij beperkt. Ik weet natuurlijk niet hoe Medium eruit ziet, maar ik kan erop gokken dat de donkere dames daar niet veel aan hebben. Maar goed, laten we beginnen!

Het product ziet er een beetje uit als een lipstick. Hij heeft zelfs de vorm van een lipstick! In principe heb ik niets verkeerds aan de verpakking op te merken. De dop sluit goed, je draait hem makkelijk uit en hij ziet er best oké uit!

Tijdens swatchen merk ik dat hij nogal stroef over mijn huid heen gaat. Hij glijdt niet echt, dat vind ik jammer. Soms zelf een beetje storend. Ik heb het product langere tijd getest voor jullie en ik merk wel dat het na een tijdje iets minder word. De kleur is wel precies goed voor mijn huidskleur en past ook perfect bij mijn foundation! Pluspunt!

Toen ik het product onder mijn oog aanbracht voelde ik wel nogsteeds duidelijk dat stroeve. Maar ik werd ook blij verrast. Want jeetje, deze coverstick dekt geweldig! Echt wauw! Ik was oprecht verbaast. Nou, mijn eindoordeel is dus vrij positief. De stroefheid vind ik jammer, maar ik merk wel dat als je hem een langere tijd gebruikt, dat dat dan minder word. De dekking vind ik top. Op de foto's test ik hem alleen onder de ogen, maar ook pukkeltjes en roodheden verbergt hij top. Hij voelt niet vettig of plakkerig aan, juist heel licht en luchtig. En de kleur #001 Light is voor mij perfect. Ik vind het jammer dat er niet meer kleuren verkrijgbaar zijn dan 2. Ik hoop dat er in de toekomst wél nog meer kleurtjes komen.

Dus! Dankjewel Miss Sporty voor dit leuke pakketje en dankjúllie weer voor het lezen.

Je kunt nu ook een leuke reactie achterlaten, doe jij dit ook? Xx

Lots of love, Juul

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page