top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

Groene concealer? | Max & More | Review

Ja jongens, alwéér een review en alwéér over Max & More. Waarom? Omdat ik vind dat budget niet altijd slecht hoeft te zijn en dus testen we lekker veel budget merken en producten. Dit keer een groene concealer van Max & More!

Ik liep wederom door de Action en zag deze hangen. Ik was weer enorm benieuwd, want zal dit product werken? En echt doen wat ie beloofd? Voor 72 cent? En wat voor al deze gedachtes in mij opkwam is: voor m'n blog! Dus na lang wikken en wegen dach ik, ach voor 72 cent en griste ik hem toch maar mee. Vandaag gaan we dan ook echt daadwerkelijk testen of hij doet wat hij beloofd. Ik ben benieuwd, kijken jullie mee?

De verpakking vind ik er wat goedkoopjes uitzien, eigenlijk wat we gewend zijn van Max & More. Hij heeft de verpakking van de lipsticks alleen dan rond. Het puntje steekt wel uit, wat ik bij dit product maar ook bij de lipsticks niet handig vind. Ik bedoel, ik ben zo'n klus die hem dan gewoon rustig tegen het dopje aandrukt en weg is je mooie product. Maarja, anders weet je ook niet welke kleur het is. Hij draait heel soepeltjes omhoog in tegenstelling tot de lipsticks, die ik soms nog wat stroefjes vind gaan. Dat is wel prettig!

Ik vind het product op de huid heel erg prettig aanvoelen! Hij is mooi gepigmenteerd en lekker romig. Hij brengt zacht aan en zonder hard te drukken komt er best een mooi kleurtje vanaf. De eerste indruk is positief!

Foto 1: Eenmaal aangebracht onder het oog is mijn mening nogsteeds positief. Hij is zacht, een beetje romig maar op een prettige manier. Hij brengt echt zeer gemakkelijk aan en de pigmentatie is top!

Foto 2 t/m 5: En dan uitblenden & de foundation eroverheen! Dat gaat heel makkelijk. Hij is niet über dekkend, maar wel dekkend genoeg. En met een huidskleur concealer eroverheen is hij echt heel dekkend. Geen plamuur effect, maar super luchtig. Geen glim, niks. Ik ben blij met dit product! Ik heb hem dan ook langere tijd getest en gebruikt en ik kan nu al niet meer zonder. Dus iedereen die een groene concealer wilt proberen zonder te veel geld uit te geven, ren even snel naar de Action en haal dit leuke product voor slechts 72 cent.

Dit keer dus wel een positieve review!

Liefs, Julia ♡

Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page