top of page
Artikel gemist?
Stay In The Know:

IK BEN ER WEER!


Hoi lieve iedereen!

Al een paar maanden heb ik niks meer van mij laten horen. En dat spijt me zo enorm! Maar ik heb een goede reden, mijn laptop is namelijk kapot en onze vaste pc ondersteunde mijn websitebouwer niet. Maar het is gefixed! Mijn laptop is nogsteeds keduuk, maar die word komdende (of volgende week?) zaterdag weggebracht. Ik heb ook mijn edit programma op de vaste computer gezet en heb een nieuwe harde externe schijf, dus niks houd me tegen: ik ga weer bloggen! En video's maken, uploaden, artikelen schrijven, zoveel FUN waar ik zoveel ZIN in heb! En wat ik gewoon enorm gemist heb!

Ik heb heel veel leuke artikelen in mijn hoofd zitten en vide's natuurlijk, maar ales jullie suggesties hebben, laat ze zeker achter! En natuurlijk zijn pakketjes altijd welkom die ik kan reviewen op mijn blog!

ik wil ook heel graag binnenkort kijken voor een iegen domijn. Het liefste gwoon mijn volledige naam, gewoon www.juliahelenastet.nl dus ik hoop dat dat gaat lukken. Daar gaan we nu mee aan de slag! Hopelijk blijven jullie dus lekker plakken, want ik beloof jullie, er komt heeeeel veel nieuw leuks aan! En delen met je vrienden mag altijd!

XoXo Juul


Hoi! Ik ben Julia, 12 jaar oud, dol op paarden, make up en video en fotografie. Ik ben vooral dol op make up en beauty, dus dat zal je vast en zeker vaak tegen komen!

Veel plezier op mijn website!

         Welkom!
bottom of page